Finn informasjon om behandlingskvalitet for ditt sykehus

SKDE har forbedret nettsidene sine. Nå skal det bli lettere for deg finne informasjon om kvaliteten på behandling ved sykehus for de fagområder som du er interessert i.

Randi Solhaug
Publisert 26.06.2024
SKDE og Behandlingskvalitet

Foto: SKDE

SKDE har flyttet sine resultattjenester inn på felles nettløsning for spesialisthelsetjenesten(FNSP).

Vi har strukturert innholdet slik vi tror alle lettere kan finne informasjon om kvaliteten på behandling ved sykehus eller fagområder som de er interessert i.

Vi har blant annet fokusert på å samle filtervalgene til venstre på siden – som vi tror er mer intuitivt for brukerne å navigere i. Nettsidene er modernisert med farger og design som er mer gjenkjennelig i spesialisthelsetjenesten.

Her finner du resultatjenesten Behandlingskvalitet

Det er et mål for SKDE at stadig flere skal ta i bruk nettsidene våre som inneholder viktig kunnskap om kvalitet i helsetjenesten. Derfor har vi utviklet nettsidene slik at det skal bli lettere for folk å finne den informasjonen de er ute etter.
SKDE-direktør Eva Stensland

Besøk også vår nye nettside på https://www.skde.no/